TreasurePole Review: Is TreasurePole.com Scam or Legit?


Are you searching for TreasurePole.com reviews to find out either is TreasurePole a scam or a legit, what is TreasurePole.com in real and so on? If so, then you have landed in the right place because here, within our Treasure Pole review, you are going to find out the complete truth about this online store. So, let's begin with our TreasurePole.com review.

 

What is Treasure Pole? Is Treasure Pole a scam or legit?

 

TreasurePole.com claims to be an online store selling various items at a very cheap price but in reality, we don't think so. We have found lots of drawbacks regarding TreasurePole online store about which we have explained below. So, we don't recommend you to purchase anything from TreasurePole online store and have listed it in our Not Recommended sites list.


Related and Popular Posts of Our Website:-


TreasurePole complaints. Is TreasurePole fake or real? Is TreasurePole legit or fraud?

Treasure Pole website link:- TreasurePole.com (Not recommended to use this site)


Why don't we recommend TreasurePole.com online store?

We don't recommend you to purchase any items from Treasure Pole online store due to the following drawbacks:-

  • TreasurePole.com has mentioned it is governed by the laws of Hong Kong on its "Terms of Service" page and has mentioned its parent company name is Shenzhen Shuofengda E-commerce Co., Ltd. Other than this, it hasn't provided any details about its company's location such as it hasn't provided where it is located in Hong Kong, it hasn't provided any proof of its link with Shenzhen Shuofengda E-commerce Co., Ltd., it hasn't provided its any warehouse or return-shipping address, it hasn't provided any contact phone number and so on. However, legit online stores always provide such details clearly. On top of that, it has even concealed its owner details in WHOIS details. As per its WHOIS details, it looks like 3 countries are involved and those are Panama or Canada or United States, however, not Hong Kong as it has mentioned on its website. Such things happen only with the scam or unprofessional sites, not with the legit ones. You can't find out anywhere its founder name or company's address or contact phone number.
  • "Return Policy" of TreasurePole is a joke because it has mentioned: "All return items must be in their original condition and packaging." It has also mentioned that all sale & promotional items are final and are not eligible for return & exchange. However, all of their products are on sale. On top of that, how can anyone check the items without taking them out of the package? So the "Return Policy" of Treasure Pole makes clear that it doesn't want to give a refund.
  • The website TreasurePole.com has been designed in a very unprofessional way which looks similar to lots of scam sites such as it hasn't provided the required security measures to secure the personal information of the client, instead has provided fake trust seals to trick its users. We can say the trust seals provided by TreasurePole on its product detail pages are fake because none of them are clickable whereas the real trust seals should be clickable so that we can click on them which will send us to the official website of respective trust seal providers to verify those trust seals. On top of that, lots of description used on TreasurePole.com website match with other scam sites.
  • As you know that TreasurePole.com hasn't provided any security measures to secure the personal information of the client, so if you shop at this site using your credit card, then your credit card information might be stolen.
  • TreasurePole.com is selling products on a heavy discount rate which looks too good to be true. These days lots of scam sites are giving such heavy discount on the product price to lure innocent people into their scam. So, if you find some online stores which are giving unbelievably discount, then those online stores have high chance to be a scam.

Actually, most of the scam online stores look similar to TreasurePole.com and most of them hadn't delivered any items to their clients or had delivered either damaged or very cheap quality ones which are completely different than what they have advertised on their website. Few similar types of scam online stores even have charged the credit card of clients randomly without their consent and have stolen further money from the clients. So, if you have already purchased something from Treasure Pole online store and haven't received that on time, then we suggest you immediately contact your bank or credit card company to help you for a refund as well as to cancel your credit card and get the new one.

 

Due to the above-mentioned drawbacks, we don't recommend you to purchase anything from Treasure Pole and have listed it in our Not Recommended sites list. We also don't recommend you to provide any personal details to TreasurePole.


If your friends and families want to find out either is a TreasurePole scam or legit, then you can share this TreasurePole.com review with them through your social media accounts:-



Do you want to say something about Treasure Pole or want to provide your own TreasurePole.com reviews? Do you need our help in relation to online work and business industry or to investigate online businesses? If so, then please feel free to leave your comment below.

We will be more than happy to hear from you and help you.

Good Luck!

Write a comment

Comments: 19
  • #1

    Dave (Monday, 08 April 2019 12:20)

    I ordered a product from TreasurePole.com on February 14, 2019 and have not received my product as if today, April 8, 2019.......they took my money and have not answered any of my emails requesting my product or my funds to be refunded......I think they are a scam outfit....

  • #2

    Bryce (Tuesday, 09 April 2019 17:38)

    I ordered pants and belts from them in Feb, and have heard nothing, the person on the emails at first was Zoe. Pisses me off to be ripped off thinking they were legitimate. Well my bad, will not happen again.

  • #3

    dlanc (Wednesday, 10 April 2019 13:36)

    Thieves!!!! They are a scam don't go there!!!

  • #4

    Victor (Thursday, 11 April 2019 10:17)

    I had the same problem, buy two pants in March, and send me a fake track number, and never answer my mails.

  • #5

    Janine (Tuesday, 16 April 2019 08:15)

    I have also dealt with 'Zoe' at Treasurepole. She told me to be patient as they had been inundated with orders. I ordered the data protection system from them on 9th February, received a "your item is on the way" with a tracking number that doesn't work in Australia. I contacted them again twice and haven't received a response. I have today lodged a claim with Paypal for a refund.

  • #6

    Per (Tuesday, 16 April 2019 17:29)

    Ordered two pairs of "Tactical Pants" March 1st, haven't got them as of now April 17th. Got two invalid tracking numbers at two different postal services, then a big silence to the rest of my mails. Filed for refound at PayPal, with not much hope of ever getting the money back.
    It's a scam outfit for sure.

  • #7

    Jim (Tuesday, 16 April 2019 20:58)

    Don't buy anything from them. They'll never respond to your emails and they send you fake tracking numbers. Total scam!

  • #8

    Ben (Wednesday, 17 April 2019 02:50)

    I bought to tactical pants from them. Actually these are imitations. Cheap chinese garbage. I contact support that i am not happy with the quality at all. They reply back:
    Hi Benny,

    Thank you for your email to notify us of your dissatisfaction with our product. We are very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with.

    I want you to know that we have observed some crucial information in your complaint concerning our products and services.

    But unfortunately, we cannot offer you a refund. Apologies, but we only offer refund for items that are defected or damaged upon delivery. Other than that, we cannot grant your request.

    We hope for your understanding and consideration with this.

    Thank you!


    Deborah R.
    Customer Support Representative

  • #9

    Arthur (Thursday, 18 April 2019 15:04)

    Similar experience to other posters - ordered and paid for one pair Tactical pants 6 March 2019. Got series of e-mails soliciting more purchases. No tracking number, no product as at 19 April 2019. Paid by Visa Debit so will be seeking refund.

  • #10

    Adrian (Sunday, 21 April 2019 13:05)

    This site is a f#*king scum scamming bunch of ......
    DON'T GO THERE

  • #11

    Jaime (Friday, 26 April 2019 13:07)

    I'm right there with you. I ordered a pair of the pants 2 months ago and they have not shown up and they will not answer emails. I did pay with paypal so I opened up a complaint with them. Hopefully they will refund my money.

  • #12

    Allan (Sunday, 28 April 2019 20:13)

    I have been waiting since mid February and have not received my order. I searched on Facebook and found others also complaining of non-deliveries of two months or more. I have opened a dispute resolution with Paypal today. My advice echoes those of others - Treasurepole appears to be a scam site.

  • #13

    Stefanie (Thursday, 02 May 2019 09:20)

    Finally received my husband's pants after two months. They sent us women's pants that are so small they do not even fit me. Trying to return with absolutely no response from them:/

  • #14

    M Mills (Sunday, 05 May 2019 12:46)

    Absolute rip off merchants! Contacting my bank tomorrow to try to get a refund.

  • #15

    Erika (Thursday, 09 May 2019 22:15)

    I bought pants from this store on 02/25/2019 and its 05/09/2019 and I cannot reach them to get any information about my purchase. i haven't received neither purchase order, tracking number nor my pants.
    Horrible customer service. only thing I have received is an automated email saying "they" will contact me soon

  • #16

    Fred Depee (Sunday, 12 May 2019 15:24)

    SCAM!!!!!!! Pants took forever to get here then were so small they would never work. No return policy on top of it... Got me!!!

  • #17

    Marisol (Tuesday, 14 May 2019 12:52)

    I ordered a tactical belt on April 11th, 2019. They haven't replied to my emails until today, May 14th. They sent me the wrong order # and a tracking # that still hasn't been shipped. They took my money and no product received yet.

  • #18

    brett (Sunday, 26 May 2019 14:56)

    ordered pants. they arrived six weeks later. they are not as advertised. they are answering emails weeks later and requesting videos to prove that the pants are too big. waste of time and money.

  • #19

    brandon (Sunday, 09 June 2019 07:04)

    Ordered the tactical pants on March. Order was confirmed. Even sent Shipping tracking info. After I didn't receive in 6 weeks I wrote. The again a week later....and once each week for 4 more weeks. I got one reply that said "Due to high volume of orders we are delayed" however they would not answer my questions or give any timing. It is now July and I am calling scam.
    Money is gone.